featured-image

סיכום משחק: ניצחון 132:133 בהארכה על הפייסרס

מאת: ג'קסון פיליו |

הוויזארדס גברו 132:133 בהארכה על הפייסרס בליל שבת באינדיאנה, אחרי 50 נק' של בראדלי ביל ולילה בו ראסל ווסטברוק השווה את שיא הטריפל-דאבל ב-NBA. ווסטברוק סיים את הערב עם 33 נק', 19 ריב' ו-15 אס' - הטריפל הדאבל ה-181 שלו בקריירה, בדיוק כמו מספר הטריפל-דאבל שרשם השיאן אוסקר רוברטסון. עם הניצחון הזה, וושינגטון נמצאת בריצת 3-12 ב-15 המשחקים האחרונים ועולה למקום ה-9 במזרח.

"אני תמיד אסיר תודה וחש מבורך", אמר ווסטברוק בסיום המשחק. "אני נותן את כל כולי הודות לזה שלמעלה, שמברך אותי בכישרון וביכולת לצאת לפרקט ולהתחרות. בכל שנה, בכל עונה לאורך המסע הזה, אני מנסה למצוא דרכים להשתפר כשחקן וכמתחרה. אני צורך גאווה רבה מכך שדברים שאני עושה משפיעים על הניצחון ומשאיר על הפרקט כל מה שיש לי".

אחרי 141:154 מסעיר במפגש הקודם בין הקבוצות, שתי ההתקפות שוב שלטו במשחק וקלעו יחד 29/52 מהשדה ברבע הראשון (55.7%). ביל ו-ווסטברוק סיימו עם 17 נק' כדי להוביל את הדרך עבור הוויזארדס, עם יתרון נקודה לפני הרבע השני. שלשה של ג'סטין הולידיי העניקה יתרון 6 לפייסרס, לפני שריצת 4:12 החזירה את וושינגטון ליתרון. הקבוצות התחלפו בהובלה לאורך דקות הסיום של המחצית. לייאפ מוצלח של סאבוניס העלה את קבוצתו ליתרון 2, שניות בודדות לסיום, אבל ווסטברוק דייק בשלשה עם הבאזר והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון נקודה.

לאחר שביל נאלץ לנטוש את המשחק באופן זמני בעקבות פגיעה בקרסול, היתרון של וושינגטון הפך לפיגור 9 בפתיחת הרבע השלישי. הוויזארדס נאבק חזרה, אבל ריצת 0:9 של הפייסרס העלתה אותה ליתרון דו-ספרתי. שלוש דקות לתוך הרבע הרביעי, קלאן מרטין קלע שלשה שהעלתה את קבוצתו ליתרון 12 - הגבוה ביותר שלה במשחק. ביל, שחזר לפעולה בזמן הזה, קלע שלשה משלו. השלשה הזו הציתה ריצת 5:18 של הוויזארדס, שהסתיימה בנקודה ה-50 של ביל במשחק. הקבוצות התקשו להכריע ביניהן ובסיום הזמן החוקי לוח התוצאות הראה שוויון 124:124.

את ההארכה שיחקו הוויזארדס ללא ביל, שנפגע בשריר הירך. סאבוניס ו-ווסטברוק פתחו את הקליעות עבור קבוצותיהם. דניאל גאפורד, ששיחק 17 נק' בלבד אחרי שנקלע לבעיית עבירות ברבע הראשון, רשם שני ריבאונדים חשובים בהארכה ותרם את תרומתו כדי לאפשר לקבוצה לפתוח פער קטן. בשניות הסיום, ווסטברוק עלה לחסימה נהדרת ומנע ניסיון שלשה עם הבאזר - בדרך להבטחת הניצחון של הוויזארדס.

מובילים בנקודות:

וויזארדס: בראדלי ביל (50), ראסל ווסטברוק (33), רוי הצ'ימורה (13).

פייסרס: קאריס לוורט (35), דומנטאס סאבוניס (30), אדמונד סאמנר (13).